Utmaning vecka 35

Förra veckan blev jag utmanad av Elin (Eldh) att scrappa en 6x12 LO för att få fart på mitt scrappande igen. Jag antog utmaningen och upptäckte snabbt att det var ett väldigt roligt format att scrappa i. Så nu skickar jag utmaningen vidare till alla er andra i föreningen. Utmaningen kommer även att presenteras på veckans träff.

* Scrappa en LO i storlek 6x12 alt 12x6.
Skicka en bild på din LO så lägger vi ut den här i bloggen.

Här kommer mitt resultat. En LO som är gjord efter en skiss av Webmoster Helene.

image8

Scrappa lugnt!

/Helene



-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Här kommer mitt bidrag till veckans utmaning, jag valde att göra en liftning av Helenes snygga LO här ovan.


image16

// Elin


Här kommer ett bidrag från Eva Göthlin:
image35

Kommentarer
Postat av: eldh

Snyggt tjejen!
// Elin

2007-08-29 @ 09:30:55
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: HeleneV

Tjusig LO, Elin. Du har hittat ett papper som verkligen speglar vilken tid det var då kortet togs! :)
/Helene

2007-09-03 @ 17:13:11
Postat av: Juonap

Very informative. Great site. Really professional.

2010-02-05 @ 10:15:05
URL: http://juonap.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0