Midsommarcrop TRÄFF 20 juni

Bild
Svensk scrapbooking håller även i år en midsomar crop. Det är som en pysselträff fast bara via internet. Man pysslar alltså hemma hos sig men utmaningar och tävlingar som presenteras på webben. Sen skickar man in sina bidrag.

Läs gärna mer om detta på http://www.svenskscrapbooking.se/forum/viewtopic.php?f=12&t=23884
Med anledning av denna cybercrop så anordnar vi i Värmlands scrap- o stämpelsällskap en pysselträff. Tanken är att vi träffas och pysslar med de utmaningar som finns på svensk scrapbookings hemsida.
Träffen kommer vara den 20 juni i stadsdelen Rud i Karlstad. Även icke medlemmar är välkomna. För medlemmar är träffen helt gratis och för icke medlemmar kostar den 100 kr men då ingår medlemskap resten av 2010.


Det kommer finnas fika för en liten peng och sen beställer vi lunch från någon restaurang i närheten eller så kan man gå in till Pekås som ligger granne, och köpa sig något att äta.
Vi börjar vid 11-tiden och håller på till ca 20.00.


För att inte riskera att styrelsen blir ensamma på plats så vill vi ha in din anmälan. Gärna som en kommentar på blogginlägget eller om du vill vara lite mer privat så kan du maila till varmlandsscrapostampel (snabela) gmail (punkt) com


Senast 5 juni vill vi ha din anmälan men desto tidigare desto bättre (ange namn eller nickname samt epostadress eller telfonnummer).
Blir vi många kommer vi även bjuda in Karlstads scrapbookingbutiker att komma med delar av sitt sortiment.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag vill komma.

Skall bara kika med mannen så att allt e Grönt.

Ser fram emot en pysselträff med er trevliga och goa gummor.

Meddelar inom kort hur det blir.. Om jag kommer mig till Kstad eller inte.. Blir förmodligen ensam men skall se om jag kan locka med mig någon :-)

Kram

Viktoria

(Papper & Sånt Viktoria )

2010-06-05 @ 15:58:45
URL: http://viktoriagrejar.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej



Är det försent att anmäla sig?? Om inte så kommer jag gärna :-)

2010-06-06 @ 14:33:42
URL: http://scrappy81.blogspot.com
Postat av: Lena Lindström

Vi håller anmälan öppen lite till!!!



Men vi är inte så många ännu så ta tag i alla ni känner och anmäl er!!!



Mvh

Lena

2010-06-07 @ 12:34:35
Postat av: Kajsa

Jag kommer också gärna om det finns platser kvar.

/Kajsa

2010-06-07 @ 20:11:17
Postat av: Heléne

Jag vill gärna vara med om plats finnes. Jag som är NYbörjare vill gärna få lite inspiration av er som kan!

2010-06-12 @ 21:51:23
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Postat av: Lena

Tänkte bara säga att träffen blir av, så kom ni som vill o kan!

2010-06-16 @ 18:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0