Månadens medlem - januari

image263

Namn: Helene Brandenfeldt

Forumnamn:
Hellen

Ålder:
40

Ort:
Kristinehamn

Medlemsnummer:
32

Kan inte vara utan:
Jag kan inte vara utan papper, skärmaskin, stämplar och min "Groda" med tillhörande alfabet och dies.

Antal år i hobbyn:
Egentligen började jag göra väldigt enkla kort för några år sedan sedan men sommaren -06 hittade jag Tradera och därefter vidare till Annas forum och hennes kurser. Min första LO scrappades i januari 2007.

Köper varje gång:
Papper!

Favoritfärg:
Blått, rosa och grönt. Det smyger sig även in lite brunt ibland.

Favoritmärke:
Jag har inget favoritmärke - jag blandar hejvilt!

Stil:
Jag gör enkla saker, får inte till det när jag försöker blanda för mycket.

Scrappare eller stämplare:
Jag både stämplar och scrappar. Jag började först med kort och i januari -07 scrappade jag min första LO, inspirerad av tidningen Scrapbooking m m. Jag gillar också att göra ATC.

Blogg:
Nej

Hemsida:
Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0