Påminnelse

Imorgon är det ju årsmöte. Det vore väldigt trevligt om så många som möjligt kan komma då.

Och ni som ska göra egna stämplar ska ta med er pappret senast imorgon. Eller maila en fil till oss. Eller skicka med post till
Anna Jansson
Stinsgatan 5
65226 Karlstad

Det finns dessutom en tom ruta på det arket då en person har avanmält sig. Så först till kvarn med att anmäla sig får använda den rutan.

Jag skickade ju ut en förfrågan om ytterligare ett stämpelark. Några har anmält intresse. Men det finns fortfarande platser kvar.

Kommentarer
Postat av: Malinz

Jag anmälde mig tidigare för en extra ruta men hörde inget mer... Om jag inte redan har två rutor så vill jag gärna ha denna.

2008-02-12 @ 11:33:34
URL: http://malinscrappar.blogg.se
Postat av: Imrebettina

You will be hearing from me soon. Thanks

2010-04-27 @ 13:45:54
URL: http://imrebettina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0