Månadens medlem - februari

Månadens medlem - februari är:

Monika Hall - Mojka3


image299

Ålder: 34
Ort: Kil
Medlemsnummer: 33
Kan inte vara utan: Min skärmaskin.
Antal år i hobbyn: Lite mer än två år.
Köper varje gång: Band och papper.
Favoritfärg: Orange men jag tycker om alla färger.
Favoritmärke: Papper är helt klart chatterbox och sassafrass lass, blommor blir det Prima och band det gillar jag allt!
Stil: Har ingen speciell stil men är ganska konservativ när jag gör kort.
Scrappare eller stämplare: Både och, men just nu tar jag mig inte tid till så mycket mer än ATCer och småsaker Blogg: Kanske blir det en blogg i framtiden...
Hemsida: www.milantshall.com hemsida utan något pyssel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0