utmaning v 39

Det blir två utmaningar denna vecka. Man kan välja en av utmaningarna eller kombinera dem.


Skiss

Som går att använda både till kort och layouter. Glöm inte bort att man kan vrida och vända på skisser. En skiss blir genast till fyra.

image64

Färgutmaning

Många scrappare har svårt för färgen lila. Varför undrar jag?
Utmaningen är att använda lila på ett kort eller en layout.

Jag gillar lila och grönt tillsammans.
image67image68

Lila och orange.
image71image72

Och ljuslila och brunt.
image69image70 bilderna har jag lånat från Garnstudion & Drops Design

Vad gillar du för färgkombinationer?

/Lilla Anna


Kommentarer
Postat av: HeleneV

Lila och grönt var ju faktiskt himla mysigt. Såg den färgkombinationen på ett annat ställe idag (kläder) och gillade det. Kanske man skulle prova och göra något av det!!?! Kommer däremot inte på onsdag så jag får prova mig fram här hemma.
/Helene

2007-09-23 @ 21:02:06
URL: http://helenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0