Pysselkväll!

Igår var det dags igen för pyssel pyssel pyssel!
12st härliga scrappare och kortmakare träffades på Orrholmen.
Vi fikade och pysslade och en del av oss utmanades att scrappa i 6*12 eller att lifta den LOen som Helene hade gjort! Här är lite bilder från kvällen!

image9
Pysslet är i full gång! Här görs ett kort och en LO!

image10
Pyssel Pyssel Pyssel...

image11

image12
Vilket alfabet ska jag ta...

image13
Värmlands scrap- och stämpel Sällskaps yngsta förmåga sover gott!

Du hänger väl med nästa onsdag? Samma tid, samma plats!

// Elin

Kommentarer
Postat av: Lilla Anna

Jättekul att se bilder från gårdagen!
Skulle egentligen gå ut med jobbet och äta. Men tyvärr låg jag hemma med den värsta huvudvärken jag någonsin haft.
Men från och med nästa vecka är jag på plats igen. Längtar!

2007-08-30 @ 09:58:43
URL: http://www.lillaannapysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0